Jen my sami jsme zodpovědni za svůj osud !

Na Němcích bude podle mne záležet nejvíc ..... nebo ne ?

19.05.2015 10:45

Vážení přátelé, čtenáři,

dnes jsem vedl debatu s mým německým zákazníkem i jeho zaměstnanci ohledně imigrantů. A byl jsem zděšen. Oni se bojí. Německá legislativa jim téměř znemožnila vlastnictví zbraní, ani myslivci a sportovní střelci nemohou mít střelbyschopné zbraně doma, a Němci dnes se prostě nemají jak a čím efektivně bránit proti násilným imigrantům i kdyby chtěli. V Německu je dnes zakázáno i nosit nože s čepelí delší než 8cm, zakázány jsou nože otevíratelné jednou rukou. Když jsem svým přátelům oznámil, že v ČR mají lidé doma legálně cca 700 tisíc zbraní, měl jsem pocit, že mají chuť požádat o zapůjčení. Nicméně nálada se rychle posouvá stejně jako u nás k pocitu, že ilegály rozhodně nepřijímat do Evropy a odesílat je zpět. Bohužel Pegida v posledních měsících nějak dost výrazně polevila ve sých aktivitách, ačkoli to s ní vypadalo velmi slibně.

No- uvidíme jak se bude situace vyvíjet dál, ale bohužel pokud se v přístupu EUrověrchušky něco zásadně nezmění, do několika let očekávám občansko-náboženskou válku.

Vyhledávání