Již včera se mi na fcb začala nabízet stránka s názvem "Mým prezidentem je Karel Schwarzenberg" která má následující popisek "Nehledě na výsledek, způsobený převládající lůzou v české společnosti, je mým prezidentem i tak Karel Schwarzenberg. Prezident který má noblesu, úroveň a je čestný. " .... tato stránka se zatím líbí 35 lidem. Jen tak ze zájmu jsem si prohedal fcb a našel jsem více než 30 komunit, stránek a skupin, které proklamují, že Miloš Zeman není prezdentem jejich členů a sympatizantů Nevím kolik těch stránek je celkem, po číslu 30 jsem to přestal počítat. Nicméně všechny tyto stránky, skupiny a komunity se vyznačují hysterií, nenávistí, vulgaritou a neustálými útoky na Zemana.

Vrcholem pak byl článek, který již v neděli vévodil všem médiím: Osobnosti vzkazují Zemanovi, že není jejich prezidentem ..... ten když jsem četl, opravdu jsem nevěděl, jestli mi těch lidí má být líto kolik nenávisti a hlouposti v sobě mají, nebo jestli se jim mám smát.  Musím konstatovat jedno: "Je evidentní, že ani to, že někdo něco dokázal v oblastí umění či kultury všeobecně nemá patent na rozum- ba jak vidno spíše naopak. A ani to, že se někdo občas mihne v TV či rádiu a je považován sebou samým nebo tzv. kulturní frontou se za celebritu nezaručuje, že je schopen racionálního myšlení a že má zdravý rozum. Osobně vykazují tyto pseudoosobnosti značnou míru netorance jiného názoru, arogance, pocitu vlastní neomylnosti a v důsledku toho všeho i hysterie. Po přečtení jmen těch rádobyosobností mi došlo, že ten seznam už znám ..... že je to skupina stále stejných lidí, kteří byli trefně nazváni věčnými petenty- lidé, kteří se rekrutují z řad takzvaných pravdoláskařů a havlistů, kteří sami sebe považují za hlasatele pravdy a jediného správného pohledu na svět a lidstvo. A co nejhorší- tito lidé se snaží zachraňovat všechny proti jejich vůli, protože podle nich je "to tak správne- tak to má byt" ! Jak trefně poznamenal někdo z mých přáte na fcb, bylo by zřejmě načase ten seznam "věčných petentů" přejmenovat a první písmeno ruhého slova změnit za "d" a třetí na "m", a to bez ohledu na to, kdo mezi ty aktivisty patří, bez ohledu na to, že se ti lidé nazývají "umělci", "intelektuálové" nebo "osobnosti".  Právě tito lidé jsou totiž těmi, kdo po neúspěchu jejich kandidáta Schwarzenberga nejsou ochotni respektovat výsledek demokratických voleb, jsou těmi, kdo vyvolávají spory a jitří vášně, těmi, kdo rozdělují společnost přílepky jako je "lůza" na adresu voličů Miloše Zemana. Toto jednání lze objektivně nazvat fašizujícím, neboť toto kastování bylo jedním z hlavních projevů fašismu a totalitních režimů všeobecně.

Stydím se za tyto takéobčany ČR, kteří patří mezi největší a nejhorší pokrytce a vyzývám všechny slušné a rozumné lidi.... nepopřávejme pravdoláskařským havlistům v jejich hysterii sluchu, ignorujme je, protože oni jsou ti, kdo svým jednáním destruují společnost a ve výsledku i náš stát. A pokud neustanou ve svém jednání- bojkotujme je.