Jen my sami jsme zodpovědni za svůj osud !

Mám sen ..... I have a dream

03.05.2014 13:11

Mám sen

Mám sen, že lidé znovu najdou odvahu být občany a lidmi. Že najdou sebeúctu i úctu, respekt a slušnost k jiným lidem. 

Mám sen, že se z oVčanů zase stanou oBčané, kteří si nenechají líbit od svých volených zástupců a státních úředníků jakékoli bezpráví a zbytečnou buzeraci. Že si znovu uvědomí, že každý, kdo je placen ze státních peněz tu není od toho, aby občanům jen poroučel a tahal z nich peníze, ale proto, aby jim pomáhal případně je chránil před těmi, kdo občanům škodí.

Mám sen, že přijde doba, kdy občané budou znovu hrdí na svou zemi, na svůj národ, na svou řeč a kulturu. Kdy tato hrdost nebude hlupáky a zbabělci označována za něco nepatřičného, a že patrioti a národovci nebudou automaticky a nesmyslně obviňováni z xenofobie, nacionalismu a podobných hloupostí.

Mám sen, že každý občan najde odvahu k obraně svých práv, zdraví, života a majetku, a že za to nebude moci být trestán.

Mám sen, že každý občan bude ostatím občanům před zákonem roven, bez ohledu na svůj majetek, sociální postavení, původ, vzdělání a známosti.

Mám sen, že žádný občan ani skupina občanů nebudou vůči jiným zvýhoňováni ani tzv. pozitivní diskriminací.

 

Aby se tento sen splnil, jsem ochoten nést svou kůži na trh a pomoci každému, kdo o pomoc požádá a kdo můj sen vezme za svůj.

Bohužel mám špatnou zprávu pro ty, kdo si myslí, že splnění toho snu je jednoduché. Jsme na křižovatce budoucnosti lidstva a musíme se rozhodnout, jestli budeme pokračovat cestou dekadence a degenerace lidstva, které rezignovalo na svobodu a sebezodpovědnost, nebo jestli se pustíme cestou, kterou naznačuje můj sen. Pokud se někdo rozhodne splnit si svůj sen, jako já, musí si uvědomit, že nás čeká boj z tísicihlavou hydrou byrokracie, moci a peněz mocných tohoto světa, kteří naplují zase jejich sen- sen stvořit NWO - fašistickou společnost ovládanou klikou banksterů a jejich rodin. Tu skupinu svobodomyslných odvážných občanů to bude stát mnoho. Mnoho sil, mnoho slz, potu a možná i krve. Ale stále ještě můžeme zvítězit.

Pokud se někdo rozhodl tak jako já, že chce znovu vzít osud do vlastních rukou a přestat být jen ovcí, porobenou stávajícím systémem, politiky a úředníky, máte před sebou první možnost k projevení svého rozhodnutí. Tou možností jsou volby do Evropského parlamentu. Jestliže dáte hlas stranám, které nás všechny vedou do poroby, umožníte jim v tom pokračovat, až nás všechny pomocí dluhů, příkazů, zákazů a rozkazů z hlav nikým nevolených úředníků, zavedou do otroctví globálních banksterů.

Nebo se dáte mou cestou. Cestou volby strany, která je nazývána euroskeptickou nebo eurorealistickou. Stranou, která chce omezit moc euroúředníků a eliminovat jejich nesmyslné až zrůdné plány a nápady, kterými nás EU čím dál víc ovlivňuje a řídí život nás všech.

Já se rozhodl dát svůj hlas České Suverenitě. Proto, že jako jediná byla ochotna akceptovat, a v některých případech i vzít za své, některé části mého osobního programu a mé názory na témata třeba v oblasti možností obrany a sebeobrany občanů. Správnost mého rozhodnutí mi potvrdil i postoj České Suverenity k problematice šíření Islámu v Evropě, nebo k současnému vývoji krize na Ukrajině.

 

Je to na Vás milí spoluobčané. Volte podle svého svědomí, volte srdcem. Volte podle toho, čím a kým chcete být: ovčané-otroci, nebo svobodní a hrdí občané ČR. Kdo z Vás najde odvahu se přidat ?

Vyhledávání