Jen my sami jsme zodpovědni za svůj osud !

Nesnáším lež a zlodějinu ....

24.03.2014 08:37

Nesnáším lež a zlodějinu ....

 

..... proto jsem se rozhodl nekompromisně vystoupit proti sponzorované reklamě Radka Johna, který zahltil média svými směšnými prohlášeními na téma bezpečnost a práva občanů na obranu.

 

Je nutno konstatovat, že pan John otočil své názory o 180°. Když ho ještě coby ministra hlídal pracovník agentura ABL pan Moroz, neměl John nikdy jakékoli tendence umožit občanům mít větší práva se účinně bránit a chránit . Je to i logické .... přece bezpečnostní agentura by ztrácela v takovém případě potenciální klienty. Jako ministr vnita možnosti tato práva občanům měl naprosto nepochybně- jenže neudělal nic. I kdyby to tenkrát náhodou skutečně chtěl - Bárta by mu to prostřednictvím Moroze zakázal. Je skutečně směšné teď sledovat, jak po zveřejnění názoru občanů, že by chtěli mít více možností se bránit sami, se John snaží občany přesvědčit, že má připravený jakýsi zákon. Netuším co má nebo nemá připraveno, protože jedno je jisté .... když byl ministrem a mohl- neudělal nic a ani se o tomto návrhu nikdy nezmínil. A najednou zjistil jaký názor mají občané a je to tu ...... toto je naprosto čítankový populismus.  

 

A co mne nejvíce irituje je to, že navíc toto téma vykrádá jiným stranám a tváří se, že je jeho. Zavedení statusu "můj dům-můj hrad" podle amerického vzoru mám ve svém programu už od roku 2006 a zde na webu od roku 2009. Tedy od dob, kdy měl pan John naopak podobné aktivity přísně zakázány vedením své strany, protože by bylo proti jejím zájmům- respektive proti zájmům ABL.

 

Jako důkaz zde několik odkazů:

.... zde můj článek již z roku 2010 , byl převzat i webem Střelecký portál: https://politika-zdraveho-rozumu.webnode.cz/news/ma-obcan-pravo-vlastnit-a-nosit-zbran-/

 

.... a zde několik postů k tématu, se kterými se můžete setkat zde na mém webu, fungujícího od roku 2009:

 

Když své poddané odzbrojíš, tak je svou nedůvěrou urazíš. Budou si myslet že jsi zbabělý, nebo že jim nevěříš. V každém případě tě budou nenávidět. ( citát od Niccolo de Machiavelli )
 
Hodlám i nadále prosazovat, ať budu mít někdy možnost i v Parlamentu nebo mimo něj, schválení zákona, podle kterého by za veškeré následky a škody měl nést odpovědnost primární útočník, nikoli přepadený obránce. Stejně tak hodlám prosazovat zákon o ustanovení statusu "můj dům-můj hrad" a celkově zlepšit práva a postavení napadených. Stávající stav, kdy jsou zdůrazňována a chráněna především práva zločinců, považuji za tragický a škodlivý.

 

 

Vyhledávání